Kasteel Heeswijk Dinther

Vandaag geen reguliere avond. Het is prachtig weer en op het programma staat een avondwandeling door het Landgoed rondom Kasteel Heeswijk Dinther.

Kasteelheer Luc, wijst ons de weg door het prachtige Landgoed met oprijlaan omzoomd door zeer oude bomen, waterpartijen, uitkijkpost en werkboerderij. De zonsondergang geeft een mooi licht op het kasteel. Onder het genot van drankjes en hapjes bij “De Barones” in het Koetshuis komen de ‘roddels’ over de oud-bewoners van het kasteel. Mmm… interessant!  In deze sfeer waan je je 1000 jaar terug met al die verhalen.

Het kasteel ligt in het Beekdal van de Aa en is het middelpunt van Landgoed Heeswijk. Het was zeker een bezoek waard!

www.kasteelheeswijk.nl

Wil je eens kennismaken met “onze Kasteelheer”, of wil je meer weten over de activiteiten van onze Rotary Club,  kom dan langs op één van onze Rotary avonden.