End Polio now!

Als Partner van het GPEI (Global Polio Eradication Innitiative) werkt Rotary al jaren samen met o.a. UNICEF, WHO, Bill & Melinda Gate Foundation en lokale overheden om Polio de wereld uit te krijgen.  Een succesvol project dat zijn voltooiing bijna heeft bereikt.

Eén van de sponsorwervingsacties die gevoerd worden om dit project te kunnen bekostigen is o.a. de jaarlijkse verkoop van tulpenbollen.

Met de aankoop van een doos bollen ondersteunt u het mooie streven om polio voor goed de wereld uit te krijgen.

Neem gerust een kijkje op “End Polio Now” om een goed beeld te krijgen van de geboekt resultaten.

Mocht u ons project willen ondersteunen door middel van de aankoop van een doos tulpenbollen (Euro 15,- excl verzendkosten) , aarzel niet en neem contact met ons op : info@rotaryeindhoven.nl.

De actie geldt zolang de voorraad strekt.

Wij horen graag van u,

met vriendelijke groet