STOP THE BLEED in Oekraïne

Heel trots en dankbaar zijn wij voor uw gulle giften aan onze actie “Stop the bleed in Oekraïne”. In één week tijd mochten wij E 3.500,– aan donaties ontvangen. Onze eigen club heeft dit bedrag verdubbeld tot E 7.000,–!!

Met dit geld hebben wij reeds de eerste Tourniquets en de Gauzes, zoals deze op onze website : http://www.rotaryeindhoven.nl zijn getoond, aangekocht en zijn deze reeds in Oekraïne aangekomen. In Oekraïne zal ons transportnetwerk zorgen dat deze goederen op je juiste plaats terecht komen.

Binnenkort zullen nog meer goederen binnen de grenzen van Oekraïne worden afleveren.

De clubleden van Rotary Eindhoven en met name Elena Oranskaia en Otto Dieleman (voorzitter RC Eindhoven) zijn u zeer dankbaar. Zij hebben nog vele vrienden en familieleden in Oekraïne die hun bijdrage aan de veiligheid en vrijheid van het land leveren. In samenwerking met dokters en ziekenhuizen proberen zij zoveel mogelijk mensenlevens te redden.

Wij houden u via onze blog graag op de hoogte van de ontwikkelingen in deze aktie. Blijf ons zeker volgen.